czwartek, 30 marca 2017

Zaproszenie do zabawy

Kilka dni temu z czystej ciekawości policzyłam ile moje dłonie wykonały już projektów.
 Wiecie co.....
Sama się nie spodziewałam, że już tyle osób zostało obdarowanych moimi dziełami.

Niedługo wybije 300 - setna praca.
Ładnie co??
Mnie to ogromnie cieszy, bo przynajmniej wiem, że moje prace podobają się Wam.

Dlatego też postanowiłam, że moją 300 - setną pracę będzie można wygrać.
Nie trzeba nic wielkiego robić.
Wystarczy tylko wejść na mojego fanpage na facebook-u, polubić moja stronę, udostępnić konkursowy post i napisać na jaka okoliczność chcecie mieć kartkę. Zabawa trwa do 23 kwietnia.
 A na następny dzień na żywo będę losowała 1 osobę.
Fajnie ☺
To zapraszam do zabawy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014
Annia - to co dłonie stworzą
, Blogger