piątek, 3 marca 2017

Twórczy luty

Luty....... 

choć jest najkrótszym miesiącem w ciągu całego roku, 
to chyba na dzień dzisiejszy najbardziej zaskakujący, niespodziewany i twórczy
.

To właśnie w lutym zostałam przyjęta do Design Team Creativehobby.pl




Moje projekty będzie można zobaczyć a stronie bloga creativehobby.pl
Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie, 
gdzie nie tylko pokazana będzie moja praca, ale również opisana jak można samodzielnie ją wykonać. 
To wszystko już niedługo.... :)

Jednak był to również twórczy miesiąc.
 Kilka kartek już czeka na swoich nowych właścicieli,
 ale również czekają na mnie już przygotowane bazy do wykończenia. 



A to wszystko na najbliższe targi. 

Zobaczcie sami......

Kartka okolicznościowa.
Format: 13 cm x 13 cm

Kartka okolicznościowa.
Format: 13 cm x 13 cm

Kartka okolicznościowa.
Format: 13 cm x 13 cm

Kartka okolicznościowa.
Format: DL

Kartka okolicznościowa.
Format: A5

Kartka z okazji rocznicy ślubu.
Format: 13 cm x 13cm


Podoba się??



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014
Annia - to co dłonie stworzą
, Blogger