środa, 17 kwietnia 2019

Wiosenne Targi Artystyczne 2019 i moje stanowisko

Jak co roku w moim rodzimym Bojanie odbywają się targi w przed Wielkanocą. 
Za każdym razem zastanawiam się jak rozwiązać problem z wyeksponowaniem swojego stanowiska. 
Po wielu próbach w końcu mogę powiedzieć, że jestem zadowolona :)

Do dyspozycji dostałam 2 stoliki szkolne i 2 krzesła. 
Oto jaki efekt uzyskałam 








Do jego wykonania nie było trzeba dużo: 
- pudełka drewniane kupione z sklepu budowlanego, w których na co dzień trzymam przydasie
- pudełka plastikowe z pokrywką do przechowywania, które posłużyły mi jako dodatkowe miejsce na prace. 
- oraz stojak mojej produkcji wykonany z materiałów dostępnych w sklepie budowlanym, który zdał super egzamin....... 
-no i oczywiście nie mogło zabraknąć stojaka z moim logo :)


Jak się podoba....

Annia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014
Annia - to co dłonie stworzą
, Blogger