czwartek, 26 stycznia 2017

Jestem czy mnie nie ma???


JESTEM, JESTEM
Cały czas jestem 
Zrobiłam sobie tylko krótka przerwę po targach Bożonarodzeniowych. Ponieważ za dużo było rzeczy na głowie, dodatkowe zamówienia, a także brak niektórych materiałów.
Teraz juz wszystko nadrabiam...
Plan na ten rok zrobiony. 
Do głowy wpadło mi kilka nowych pomysłów oraz kilka bardzo interesujących propozycji.
 Ale.... o tym opowiem Wam w odpowiednim czasie 

Na dzień dzisiejszy to na mój cel stawiam kilka rzeczy, 
m.in. uporządkowanie do końca strony na facebook-u oraz na blogu,
 nowy projekt wizytówek (prawie już gotowy), 
uzupełnienie materiałów i przydasiów (prawie zrobione), 


Ha i najważniejsze ----- > porządek w mojej małej pracowni (w końcu chce się nią pochwalić)😜

Proszę trzymajcie kciuki żeby mu się udało wykonać to wszystko w tym miesiącu 😆.
Pozdrawiam
Annia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014
Annia - to co dłonie stworzą
, Blogger